Diverse reduceri!

Biasicom

joi, 6 iunie 2013

Despartirea...

   Cred ca multa lume a trecut prin astfel de momente, cand din nefericire a aparut o despartire in viata noastra.
   Atunci de cele mai multe ori simtim ca totul s-a terminat, ca viata nu mai are rost fara persoana iubita. Dar este important sa fim realisti si optimisti, sa ne desprindem de clipele frumoase petrecute impreuna in trecut si sa ne concentram catre viitor.
    Am trecut si eu candva printr-o despartire dureroasa care ma afectat atat din punct de vedere emotional cat si psihic. Cel putin primele 2-3 saptamani simteam ca nu mai am ce face, nu mai am nici un rost pe pamant, eram deprimata si am apelat la un psiholog pentru a iesi din aceasta stare.
   Acel psiholog mi-a spus ca cel mai bine sa trec peste despartire ar fi sa ma desprind de trecut, sa pun intr-o cutie toate lucrurile care imi amintesc de fostul prieten si sa o pun undeva intr-un loc mai ferit si sa nu o mai deschid. Prima data mi s-a parut o mare prostie, dar am zis ca nu am nimic de pierdut si o sa incerc..
   Nu stiu care este explicatia psihologica,dar am urmat acest sfat si chiar mi-a folosit, am reusit sa trec peste acel moment iar acum nu regret deloc.
   Bineinteles ca din cand in cand mai deschid cutia cu pricina si imi amintesc de vremurile trecute, dar nu mai au o influenta atat de mare in sufletul meu.
   Vreau sa va intreb ce metode ati mai gasit sau ati practicat pentru a trece peste o despartire?


sursa imagine: http://www.codrosu.ro/

4 comentarii:

  1. Sincer imi pare nespus de rau. Ion nu a dorit sa plece. Asa a fost. De multe ori sunt momente cand te aflii intr-un loc rau, si, fara voia ta se intampla.Atat doresc doar sa spun, el este in loc foarte bun, va incerca de acolo sa-ti dea o mana de ajutor, atunci cand te vei astepta cel mai putin la asa ceva.Deocamdata este prematur sa vorbesc de ajutor.Trebuie sa fii tare sufleteste.Este greu, extrem de greu acest lucru de facut dintr-o data.Eu te-as sfatui sa fii mai ocupata cu orice, ca prin ocupare permanenta sa ai cat mai putin timp liber de a trece acest mare hop.Deci, un pic de rabdare, si, iti promit ca toate se vor aranja asa cum Bunul Dumnezeu le doreste.defendia

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar, cine este Ion? Despre ce ajutor este vorba? Cui ii raspunzi? Povestea a inceput cu sfarsitul? Sau nu inte;eg eu?

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea si eu sa se dezvaluie misterul, cine este acest Ion?:)

    RăspundețiȘtergere